هادی نوروزی/پرسپولیس تهران /Iran / Club / Men (938)/39
1
First name
Last name
Date of birthJune 22, 1985 — 39 y/o
NationalityIran
Country of birthIran
PositionAttacker
Market value300,000 €

's biography


متولد:۲۸ تیر ۱۳۶۴ در شهر تهران

وی اهل ایران است و هم‌ اکنون عضو باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران در لیگ برتر فوتبال ایران است.

هادی نوروزی در فصل ۱۳۸۵-۱۳۸۶ به پرسپولیس پیوست، اما حتی یک بار هم بازی نکرد و بعد از یک فصل نیمکت نشینی در تیم بزرگ پایتخت، به داماش ایرانیان پیوست و در ۲۲ بازی ۱۰ گل به ثمر رساند . پس از درخشش در لیگ آزادگان، به پرسپولیس بازگشت و در اولین فصل حضور مجددش در پرسپولیس، بیشتر به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و به مرور به یکی از بازیکنان ثابت تیم تبدیل شد و در بیشتر بازی های آسیایی، یکی از ۱۱ مرد اصلی پرسپولیس بود. فصل ۱۳۸۸-۱۳۸۹ را با درخشش آغاز کرد و در اولین بازی فصل مقابل مس کرمان دو گل به ثمر رساند. در دربی ۶۸ نیز توانست گل تساوی پرسپولیس را به ثمر برساند . وی در این فصل باز های زیادی برای پرسپولیس در پست های هافبک-مهاجم راست و مهاجم نوک انجام داد که نهایتا منجر به دعوتش به تیم تیم ملی توسط افشین قطبی گشت

هادی نوروزی اولین بازی ملی خود را مقابل بوسنی در سال ۱۳۸۸ انجام داد .

's full biography

دوران باشگاهی 

وی در فصل ۸۵-۸۶ به پرسپولیس پیوست، اما حتی یک بار هم بازی نکرد و بعد از یک فصل نیمکت نشینی در تیم بزرگ پایتخت، به داماش ایرانیان پیوست و در ۲۲ بازی ۱۰ گل به ثمر رساند . پس از درخشش در لیگ آزادگان، به پرسپولیس بازگشت و در اولین فصل حضور مجددش در پرسپولیس، بیشتر به عنوان بازیکن تعویضی به میدان می رفت و به مرور به یکی از بازیکنان ثابت تیمش تبدیل شد و در بیشتر باز های آسیایی، یکی از ۱۱ مرد اصلی پرسپولیس بود. فصل ۸۸-۸۹ را با درخشش آغاز کرد و در اولین بازی فصل مقابل مس کرمان دو گل به ثمر رساند. در دربی ۶۸ نیز توانست گل تساوی پرسپولیس را به ثمر برساند . وی در این فصل باز های زیادی برای پرسپولیس در پست های هافبک-مهاجم راست و مهاجم نوک انجام داد که نهایتا منجر به دعوتش به تیم تیم ملی توسط افشین قطبی گشت.
تیم ملی 
وی اولین بازی ملی خود را در مقابل بوسنی در سال ۱۳۸۸ انجام داد.

افتخارات 
جام خلیج فارس
سوم: یک بار
۸۵-۸۶ با پرسپولیس
جام حذفی
قهرمان: یک بار
۸۸-۸۹ با پرسپولیس

منبع:ویکی پدیا

's career

Competition Season Team Shirt number
AFC Champions League - Persepolis 24 650 8 1 0 1 0 0 1 0 1
Persian Gulf Pro League 2015/2016 Persepolis 24 423 5 1 0 1 0 1 0 1 0
Persian Gulf Pro League 2014/2015 Persepolis - 1547 20 2 0 2 1 1 2 10 0

Comments

Your comment:

Your comment will be published after site moderators approving it. Only site's registered users can publish their comments without moderation.
Are you sure? Are you sure?