M. Memarzadeh


میثاق معمارزاده/پارسه ایرانیان /Iran / Club / Men (1070)/41
0
First nameMisagh
Last nameMemarzadeh Esfani
Date of birthJan. 9, 1983 — 41 y/o
NationalityIran
Country of birthIran
PositionGoalkeeper

M. Memarzadeh's biography


میثاق معمارزاده

میثاق معمارزاده (۱۹ دی ۱۳۶۱ متولد تهران) بازيكن فوتبال ايران است. او هم اكنون بازيكن باشگاه فوتبال پرسپولیس است.

 

زندگی‌نامه میثاق معمارزاده

او متولد بعد از ظهر ۱۹ دی ماه ۱۳۶۱ در بیمارستان اقبال تهران است. عده‌ای معتقدند میثاق معمارزاده اندامي دارد که فقط برای دروازه‌بانی تراشیده شده است.
 

دوران باشگاهی میثاق معمارزاده

میثاق معمارزاده پس از درخشش در باشگاه ساپیا و قرارگرفتن در لیست تیم ملی مورد توجه مسئولان باشگاه پرسپولیس قرارگرفت و با توجه به نیاز باشگاه پرسپولیس به یک دروازه بان شش دانگ بعد از رفتن حسن رودباریان از این تیم به باشگاه پرسپولیس پیوست، ولی در بازی دوم این تیم با پاس همدان با پارگی رباط صلیبی مواجه شد و از لیست باشگاه کنار گذاشته شد. ولی در بازی‌های آخر این تیم در جام باشگاه‌های آسیا در ترکیب اصلی قرارگرفت.
 

مصدومیت میثاق معمارزاده

پس از پارگی رباط صلیبی میثاق معمارزاده در بازی پرسپولیس و پاس همدان از رقابت‌های هفتهٔ دوم فصل ۸۷-۸۸ باشگاه پیروزی برای جذب مدافع مجبور به کنار گذاشتن معمارزاده مصدوم از لیست خود شد و میثاق معمارزاده نیز با قبول این که از لیست این باشگاه به مدت یک فصل خارج گردد توانست کمک شایانی به باشگاه پیروزی انجام دهد.
 

میثاق معمارزاده و جنجال بازوبند قرمز

او در بازی برگشت از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در فصل ۸۶-۸۷ و در مقابل تیم استقلال تهران از بازوبند قرمز بر روی دست خود استفاده کرد که همین موضوع باعث ایجاد جنجالی بین او و تماشاگران استقلال شد. این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.
 

افتخارات میثاق معمارزاده

  • جام خلیج فارس ۱۳۸۵-۸۶ قهرمان با سايپا

M. Memarzadeh's career

Competition Season Team Shirt number

Be the first one to leave comment!

Your comment will be published after site moderators approving it. Only site's registered users can publish their comments without moderation.
Are you sure? Are you sure?